2003/07/31

net-cafe kepeslep
Ma 2 hónapos Emma!!!

Nah azért ez a nap sokkal, de sokkal jobban telt.
Emma jóformán egész nap aludt, valszínüleg a hidegfront is álmosította, és neki is ki kellett azért heverni a tegnapi őrületet.
Jurával kibékültünk. Ez persze hülyeség, mert nem is voltunk összeveszve. Végülis miből tanul az ember, ha nem az ilyesmikből, nemigaz? Ráadásul este elvittük a beszerzett légzésfigyelő párnát Ibolyának, meg még egy csomó pelust, mert bizony kinőttünk a pampers miniből, és ami maradt, azt minek tartogassuk, náluk legalább elfogy. Ettől persze sokkal jobban éreztük magunkat a bőrünkben.

Egész más. Már napok óta le akarom írni, csak mindig elfelejtem.
Valamelyik tévéadó hétköznap úgy éjfél körül. Telefonos játék. 4x4-es felosztású négyzet.
C I C I
I C I C
C I C I
I C I C
Kérdés: hányszor lehet leolvasni az ábrán a cici szót?
Ez igen, gyerekek!
Dermedten álltam a képernyő előtt. Ez most ugye nem komoly? - kérdezgettem magamban rémülten. Ugye nem süllyedhet idáig a magyar televíziózás? Azt hittem Anettka és Tündike alá már nem tudunk menni.
De. Tudunk.
Hát ezért nem nézek én tévét...

Nincsenek megjegyzések: