2003/07/15

maggie simpson
Talán meglehetősen perverz dolognak tűnhet, de szeretek szennyest válogatni. Mosni meg még jobban, dehát ez természetes, a gépből frissen kivett ruhának isteni illata van.
A szennyes válogatása is persze a saját ruháinkra vonatkozik. Kicsit olyan, mint áttekinteni az elmúlt hetet. Különösen Jura ruháit. Az ingek, ma pl láttam, hogy az egyik ingének fel van tűrve az ujja. Észre sem vettem, amikor rajta volt, sosem szokott ilyet csinálni, nagyon kíváncsi lettem, hogy miért tűrte fel. Az atlétái, amikben olyan istenien néz ki, a többi ruhája is, amik nem hivalkodóan, de egyértelműen jó szabású, márkás darabok. Szeretem az igényes embereket.
És szeretem azt is, hogy soha, de soha nem találok a zsebeiben olyan dolgot, ami gyanúba keverhetné... Egyszer lebuktunk így, a zsebében maradt egy szállodai számla. Amiben biztos vagyok, hogy csak olyan számlát fogok a zsebében találni valaha is, amiről én is tudok (mert ott voltam). Túl sok férj csalta már meg velem a feleségét ahhoz, hogy tudjam, milyen egy hűtlen férfi. És Jura kifejezetten nem ilyen.
Sok oka lehet annak, ha egy férfi hűtlen, de egy biztos, az esetek túlnyomó többségében a nő tehet róla, akit megcsalnak. Talán furcsán veszi ki magát, hogy én, mint nő (és ugyebár potenciálisan megcsalható ember) ezt írom.
Nagyjából négy csoportra osztható, amiért egy férfi félrelép:
1, Baleset. Véletlenszerű félrekettyintés, ennek a legfőbb oka az alkohol. A nagy cégek általában ezért szerveznek ún. team-buildingeket. Ezek nem úgy építik a csapatot (mint ahogy az mondva van), hogy erdei akadálypályán, és furfangos feladatokon kell együtt átvergődni. Ó nem, ez csak az álca. A valóságban úgy hozza össze az embereket, hogy az esti bulin korlátlan italfogyasztás után szinte véletlenszerű kiválasztódás során kerülnek egymás ágyába a kollegák. Mindenki kefél azzal, akivel akar (jó esetben ugyebár), utána lehet megbánni, megbeszélni, és a továbbiakban lehet a munkára koncentrálni az ábrándozás helyett.
2. Felbújtás. Általában tapasztalatlan, fiatal férjek végzete, akiknek a baráti köre javarészt agglegényekből áll. Ezek a "jóbarátok" igykeznek mindent elkövetni, hogy becserkésszék az áldozatot. "Na mi van, gyáva vagy odamenni ahhoz a csajhoz, mi?" Valamilyen (előttem relytélyes okból) ennek a mondatnak csak a legharcedzettebb férfiak nem ugranak be. Ennek egy változata a
2/A Presztizskérdés. Van egy bizonyos réteg, ahol szinte kötelező csinos, fiatal barátnőt tartani a feleség mellett. (Szigorúan tilos elválni a feleségtől, és a csinos, fiatal barátnőt elvenni, ez felér egy nyílt árulással.)
3. Kíváncsiság. Leginkább a kurvázás tartozik ebbe a körbe. Törvénybe kéne iktatni, hogy minden pasi alaposan kurvázza ki magát, mielőtt megnősül.
4. Boldogtalanság. Ez bizony összetett kérdés, frigid feleségek, szexuálisan szétcsúszott házasságok bonyolult szövevénye. Jó érzésű férfi ilyenkor csak kurvázik, a jobban meggyötört keres egy állandó szeretőt (ám csak az esetek 10%-ban válik el, és áll össze a barátnővel).

Na most aztán jól megmondtam a frankót, mindenki okulására. De hogy is jutottam idáig a szennyesválogatástól?

Emma néha kifejezettem Bart Simpson legkisebb hugára hasonlít. Néz tágra nyílt szemekkel, és közben cumákol ezerrel, csak úgy cuppog a cumi a szájában. Kiegyensúlyozott, boldog kis emberke. Látszik rajta, hogy szerelemgyerek...

Ma fejeztem be a Yeats halott! c. könyvet. 15 kortárs ír író rakta össze, mindegyikük írt egy fejezetet. Tulajdonképpen egy krimiparódia. Zseniális. Baromi bonyolult, de nagyon szorakoztató. Csak ajanlani tudom.

Nincsenek megjegyzések: