2003/07/14

golgota
Imádom az ebédszünet intézményét a munkahelyeken.
Egyrészt Jura ilyenkor szokott hivatalos ügyeket intézni, másrészt ilyenkor szokott hazaugrani egy kis ebédszünetes szerelmeskedésre... Mielőtt igazán összemelegedtünk volna, 3 évig voltam a szeretője, amolyan ebédszünetes kóbor numerákra, baráti beszélgetésekre (ezt majd úgy fogom mesélni a gyerekeinknek, hogy apa 3 évig udvarolt anyának). Aztán bumm, tavaly nyáron becsapott a mennykő mindkettőnk életébe, szerelemre gyúltunk, s egymás nélkül nem élhetünk már. De ezek az ebédszünetes édes együttlétek megmaradtak, csak most haza is hozzám jön...
Állítólag szülés után nem kívánja az ember a párját (oly nagyon, mint annakelőtte). Ezt cáfolandó én szülés közben is azon morfondíroztam, hogy van-e a szülőszobának olyan zuga, ahova beránthatom egy kiadós kis szerelmeskedésre...
Ráadásul másnap már őrülten kívántam, gátseb ide vagy oda. Aztán 2 hétig bírtuk, merthát mégiscsak gyermekágy meg ilyenek... Ki kéne várni azt a 6 hetet, úgy illik, vagy mi. Ha belegondolok, hogy az a 6 hét még csak most szombaton telt le... brrr.... A dokim azt mondta, h a 6 hetes kontrollon beszéljük meg a fogamzásgátlást a továbbiakra nézvést, addig úgysem eshetek teherbe. Nagyon remélem, hogy ezt úgy értette, hogy szülés után legalább 6 hétig nincs peteérés, és nem úgy, hogy nem szabad...

Ja, adós vagyok a golgota-átokkal. Az úgy volt, hogy évekkel ezelőtt valahogy tudomást szereztem a golgota virágról. GYönyörű szép, majd teszek ide képet. Szóval mindent bejártam, mire sikerült szerezni egyet (akkoriban még nem nagyon ismerték nálunk, a kertészetekben is csak bután, üres szemekkel néztek rám, hogy mit is akarok?), és ekkor kezdetét vette a golgota-átok. Soha egyetlen egy növény sem maradt meg. Hiába locsoltam, napoztattam, spricceltem, tápoldatoztam, még énekeltem is neki, mind kipusztult. Amennyi pénzem nekem kinyúvadt már golgotában, azon nyithatnék egy saját kertészetet.
És most, pár nappal ezelőtt kinyílt az első virág a (sokadik) golgotámon. Két napra rá a második virág is. Ezzel megtört a nagy golgota-átok, ezt bizony isteni jelnek tekintem arra nézvést, hogy mostantól sokkal jobbra fordul az életem. És érzem is a hatását. Bizony.

Nincsenek megjegyzések: