2008/07/28

Üveggolyó

A - alma, az a legelső
Á - Álomhajsza. Abban a könyvben olvastam először ezt az üveggolyót
B - barátság, az igazi olyan, hogy egy év kihagyás után is ott folytatjuk, ahol abbahagytuk
C - cirmos cica haj, hová lett a vaj? Ott van az, a fülünk mögött...
Cs - család, Emma szerint: "emberek, akik szeretik egymást"
D - dinamit, szív küldi szívnek, szívesen...
E - egér, többet símul a tenyerembe, mint kéne
É - élet, ami bennem növekszik
F - férj, feleség, papás, mamás
G - Guiness, ide nekem egyet, de gyorsan!
Gy - gyermekeim, a testemen kívül dobogó szívdarabkáim
H - hűség, olyan mámor, amitől sosem vagyok másnapos
I - iricc. Az én vagyok...
Í - írni, blogot például
J - Judit. Az én lennék? Nem vagyok azonos a nevemmel...
K - kutya, mindig talpon nyal
L - London! Otthon!
Ly - lyukasóra, néha most is kéne, ülni a suli büféjében egy svédgombás izom tiborral
M - mormota, az én vagyok mostanában
N - nálad, vagy nálam?
Ny - nyusziorr, bársonyos izgőmozgó porcogó
O - otthon, egy nagy ház, ahol mindig rumli van
Ó - óra, sosem úgy jár, ahogy én szeretném. Hol gyorsabb, hol lassabb
Ö - öröm
Ő - A Nagy Ő! Nekem speciel a férjem az...
P - Papi. Azóta sem voltam a sírjánál, akkor igazán látnom kellene, hogy meghalt...
R - ringatni jó dolog
S - só, keveseket szeretek úgy, mint a sót
Sz - szerelem, még hétköznap is szép
T - titok, Jura előtt nincs egy sem
Ty - tyúkanyó, az lettem
U - magad uram, ha szolgád nincsen
Ú - úgy, mint rég, már sohasem...
V - víz, inkább rajta, mint benne, inkább bennem, mint sehol...
W - waldorf, két év múlva
X - xilofon
Y - csúzli
Z - zene
Zs - zsák, ami a foltját megtalálja

Te jössz, Lappa :-))

Nincsenek megjegyzések: