2008/07/02

Kirándulás

5 megjegyzés:

Megara írta...

szep gyerekek nagyon :-) te meg min 3 ikrekkel vagy terhes :-D

presh írta...

ne is mondd, rééémes, ezek a legvadabb félelmeim :-)
de persze ez mág csak a puffadás, bármit eszem, bárhogy eszem, Marge néninek érzem magam, lassan zsinórt kell kötni a lábamra, hogy ne repüljek el...

Megara írta...

amikor a masodik lanyommal voltam az elso uhon a Csaponal, a varoban a Veraval beszelgettem. mondja, hogy akkora a hasam mar, mintha ikreim lennenek, felhaborodtam, kikertem magamnak. remego terdekkel mentem a szekbe. mikor kijottem a kepemre volt irva hogy 1 babam van :-) nem is kerdezett a Vera semmit, csak nevetett, hogy ennyire ikrektol felni meg embert nem latott :-DDD ezzel azt mondom total aterzem a felelmed :-)

csipiketörp írta...

Nagyszerű képek, csodaszép gyerkőcök és egy tagadhatatlanul babát váró anyuka. :o))))

Az erdei utat meg simán csak irigylem. :o)

odibaby írta...

Klasszak ezek a képek, ordít rólatok, hogy jól érzitek magatokat. :-)