2008/07/29

Az ilyen napokra, mint az én tegnapi napom, szokták azt mondani, hogy jobban jártam volna, ha fel sem kelek.
Az állatok és gyermekek padlóra folyatott (kent, pottyantott, stb.) végtermékeiről szó se essék többet (nem tudom, van-e gusztustalanabb dolog annál, ha a kutya megeszi a macskaszart, és aztán kihányja...).
De volt még kérem defektem is. A gumis srác megkérdezte, hogy nem akarok-e törzsvásárlói kártyát hozzájuk, mert már jelentős kedvezményem lenne. Hát igen, nem tudom, mi van velem, de az utóbbi időben szinte havonta van egy defektem.
Az egész napot átölelő rémes rosszullét csak hab volt a tortán.

De igenis voltak jó dolgok is!
Sorban: uszitábor, ami tényleg szuper!
A gyerekek egész este tündérien eljátszottak egymással, öröm volt őket nézni.
És Jura döbbenetesen korán itthon is volt ( 8kor!), amire nem is számítottam egy hét szabi után.

Nincsenek megjegyzések: