2008/07/08

Hülye álmok rulez

A terhességben ez az egyik legviccesebb, és egyben legnyomasztóbb dolog. Mikor melyik.
Azt álmodtam ma éjjel, hogy Jurával készültünk összeházasodni. Valami össznépi rendezvény volt, a párok sorban álltak az anyakönyvvezető előtt, mindenkire csak egy rövid ásó-kapa jutott.
Már éppen sorra kerültünk volna mi is, amikor eszembe jutott, hogy hát bakker mi már lassan 6 éve házasok vagyunk. Valami hiba csúszott a rendszerbe, benne kell legyen a papírjainkban.
Na, mindenki elkezdte keresni a papírokat.
Egy idő után mondtam, hogy hagyják a fenébe az egészet, adjanak össze minket újra, elsőre is jó döntésnek bizonyult ez a házasság.

Hogy aztán végül mi történt, nem tudom, mert arra ébredtem, hogy Jura áll az ágyon (egész pontosan rohangál rajta), és a légyirtóval egy legyet üldöz. Jelzem hajnali fél hat volt.
Miután befújt mindent, átment a gyerekszobába tovább aludni, minket meg (Emma is ott volt) ott hagyott a bűzben, a haldokló légy társaságában.
Mivel ezen rémesen felhúztam magam, már vissza sem tudtam aludni. Még attól sem könnyebbültem meg, hogy életem párját (akihez majdnem hozzámentem másodszor is!) jól leszúrtam. A pofátlan alak még csak fel sem ébredt igazán.

Nincsenek megjegyzések: