2008/07/06

Hétvégi mozimaraton

Élvezet ez a javából, én mondom.
Tegnap megint mozimaratont tartottunk Jurával. Két igen jól sikerült filmet láttunk.
Sorjában:
Hancock
Az alapötlet rendkívül szellemes, kicsit izgultam is, hogy nehogy elholivúdizzák, és amolyan Naagy Amerikai Nyálfolyam legyen belőle. Hajszállal kerülte csak el. Mondjuk nekem Will Smith alapból bejön, ha tini lennék, azt mondanám, bele vagyok zúgva, de nem vagyok tini, szóval maradjunk annál, hogy bírom a tagot. A filmet mindenki nézze meg, aki szereti az ilyen filmeket, mert vicces, izgalmas, nem túl erőszakosan szájbarágós, és a végét is majdnem jól sikerült megcsinálni. A rendezőnek a kezére kellett volna csapni, amikor az überkúl befejezés után még nyomott egy "egy hónappal később" -et. Jaaaj anyám borogass.
De tényleg, menjetek el, nézzétek meg.

Szóval Hancock után vissza a mozipénztárhoz, jegyvásárlás, pisilés, és irány vissza a fagyosra hűtött sötét terembe.
A másik Boleyn lány következett.
Nincs semmi meglepetés, se pozitív, se negatív, ez egy remekbeszabott kosztümös film, aki szereti az ilyet, nem csalódik, hozza a szokásos színvonalat. Anglia újabb korszakával ismertet meg minket a film, a történelmi része is elég hiteles.
Izgultunk, szemkápráztunk, sírtunk, nevettünk, okosabbak lettünk. Mi más is várható el egy ilyen filmtől?
Jó volt. Aki szereti a kosztümös filmeket, vagy az angol történelmet, annak melegen ajánlom.
Hazajőve levettük a mázsás Az angol ajkú népek történelme (Churcill) c. kötetet a polcról, és utánaolvastunk. Klassz volt...

Nincsenek megjegyzések: