2008/07/27

London forever
Yessss! Úgy néz ki, hogy szeptember közepén megyünk EGY TELJES HÉTRE Londonba. Jura sem fog dolgozni, csak csavargás.
Az a helyzet, hogy minél többet vagyok Londonban, annál több és több tervem van a következő látogatásra.
Természetesen mindenek előtt shopping. Néhány bébiruha, a nagyoknak ovis cuccok (NEXT felülmúlhatatlan) télire. Reszkess Regent Street és Oxford Street!
Kew Garden - mert egy nap nem elég látni, a múltkor csak a felét láttuk szinte
Hampton Court - mert a múltkor bent nem is jártunk
Mamma Mia, vagy József a Westenden
Baker Street, Sherlock Holmes Museum - mert évek óta készülök, és évek óta mindig elmarad
Portobello Road - egy olyan napon, mikor tényleg nagy kirakodóvásár van
és/vagy egy klassz carboot sale.
Ezek csak a legfőbb vonalak.
Nem kizárt, hogy Jura egy napot azért bemegy a londoni irodába, aznap le is zavarnám a gyerekruha vásárlást, azt ő úgyis halálosan unja, nekem meg csak egy bankkártyára van szükségem (na jó, azért cipekedni is kell).
Nem is számítottam rá, hogy ilyen váratlanul az ölembe pottyan egy ilyen nagyszerű lehetőség.
Jura biztosan megy decemberben, vagy januárban, de ki tudja, hogy én mehetek-e már akkor. Aztán nagyjából egy évig úgysem tudok menni "haza Londonba", fel kell tankolnom vele, hogy kibírjam.

2 megjegyzés:

mamaka írta...

De rég jártam arra! Én is mennék zsebben, ha lehet :)

presh írta...

Menjél nem zsebben :-)))
Nem megoldható?