2008/07/03

Most vagy többszörösen tudathasadt vagyok, vagy tényleg kissé becsavarodtam az itthonlétbe. Hosszasan vizsgálgattam magam az elmúlt időszakban, hogy valóban beszűkült, zsíros hajú, rongyos otthonkában ténfergő anyu vagyok-e, akivel kizárólag a pelenkázásról, és büfiztetésről lehet csak beszélni.
Elégedetten állapítottam meg, hogy erről szó sincs, jól nézek ki, jó cuccokban járok, két kanállal habzsolom a kultúrát (no, csak módjával azért, de mentségemre szóljon, a gyerekek előtt sem voltam egy kékharisnya), olvasok, színházba, moziba járok, és van rendszeres nemi életem (és ez alatt nem a romantikus füzetkék olvasás utáni álmokat értem).
Lehet velem beszélgetni jóformán bármiről, szóval okés vagyok.

De ma rajtakaptam magam, mondhatni csúnyán lebuktam. A többesszámról van itten kérem szó. A többesszám, ami feltételezi, hogy sosem vagyok egyedül, hogy a gyerekek ott vannak velem lélekben mindig. Ma a Gazdaboltban, a három zsák takarófóliát többesszámban köszöntem meg.
Hipergáz...
Megyek, és túrórudiba fojtom a bánatom...

4 megjegyzés:

sneci írta...

hát komolyan, pont ezen gondolkodom én is, de sajnos arra a lehangoló megállapításra jutottam, hogy nemcsak többesszámot használok azokban a ritka pillanatokban amikor egyedül vagyok, de egy éve se nem olvasok, se nem láttam egy értelmes filmet, és nem beszégettem szinte semmi másról csak gyerekekről. Te viszont nagyon jól nézel ki, én még ilyen bongyi hajjal nem is láttalak, és az a has! Még soha nem láttam senkit, akin egyből meglátszik a terhesség:) és ne aggódj, tuti nem ikrek, nekem van a fotóm a terhességi tesztemről: a két csík közül a kontroll csík a halványabb, (brutál magas az ikresek HCG szintje)

csipiketörp írta...

Bocsi, de ezen én olyan, de olyan jót nevettem. :o)))))))

presh írta...

anetta relax, az első évben én sem olvastam :-)))
bongyi haj egy hirtelen döntés eredménye (már ahogy az nálam lenni szokott), de tényleg nagyon bejött.

tudom ám, hogy nem ikrek, mert csináltam pár tesztet még, és ikrekhez képest sokkal lassabban erősödött a csíkom...

egyébként meg ivánnal is nagyon hamar meglátszott. hát igen, nem vagyok egy izmos kockahas :-)

odibaby írta...

Ez legyen a legnagyobb problémád, hogy többesz számban beszélsz! :-)
Ha ismerek valakit, aki az anya-mivolta mellett a leginkább nő maradt mind fejben, mind külsőben (és ez most jól szembedícsérés, de bánja kánya :-) ), az éppen Te vagy.