2009/10/19

Tegnap nagy nap volt, Emmát először vittük moziba.
Mivel láttuk az előzetesét, és az neki is tetszett, így esett a választás a FEL című filmre. Nem bántuk meg. Szívszorítóan kedves film.
A dolog nem indult zökkenőmentesen, már sötét volt a teremben, mikor bevonultunk, Zsófi, Dani, Jura már leült, és segítettem Emmának, a fülemen is popcorn, üdítős pohár, 3D szemüveg, száz kicsi izé lógott (feltétlenül vinni kell moziba kistárcát, ceruzát, jegyzetfüzetet, mondta Emma, hogy rajzolgathasson ha unatkozna).
Mire leültünk, a szalsza szósz nagy lendülettel az ölembe borult, végigfolyt a nadrágomon, le a cipőmre, a padlóra.
Eközben valami idióta szellemes előzetest kezdtek adni, mire Emma visítani kezdett. Jura meg veszekedni velem, hogy ne a gatyámmal foglalkozzam, vigyem ki a gyereket. (Mintha ő nem tudta volna kézenfogni, és kivinni.)
Kibotorkáltunk a sötétben, Emma visított, én szalszanyomokat húztam magam után. Végül elmentünk a mosdóba, megbeszéltük, hogy ez egy nagy butaság volt, de szerencsére ez még csak az előzetes volt, a film nem ijesztő.
Közben elhagytuk a tárcáját (amiben persze nem volt semmi).
Mire visszamentünk, már ment a film, én tokától bokáig nem csak szószos, de már vizes is voltam.
Emma nagyon édes volt a hatalmas 3D-s szemüvegében, tetszett neki a film, az izgulósabb részeknél azért ölbe kérte magát.
Ez a mese tényleg varázslatosan kedves, bár én valaminő szembaj miatt nem látok térben, és ezen a 3D-s szemüveg sem segít, nekem tök lapos volt azzal együtt is, kár belém a drága imax jegy.
Slusszpoén, hogy végül megkerült a tárca is, a mozi személyzete hiperszuper kedves volt, pedig olyan disznóólat hagytunk ott, hogy én a helyükben sírva fakadtam volna a puszta látványtól is. Örültem is, hogy nem nekem kell majd kivakarni a piros szutyvadékba taposott popcorn-t a szőnyegből.

3 megjegyzés:

szlivkaszilvi írta...

Az annyira felfoghatatlan számomra, hogy miért tesznek be gyerekfilmek elé olyan filmbemutatókat, hogy a gyerek haja égnek álljon. Én már évekkel ezelőtt elvittem Petrát a Tácoló talpak filmre, mire előtte hosszú perceken keresztül bemutattak valami Kisértet a múzeumban vagy ilyesmi című remek darabot, ahol csontváz dínók kergettek egy igazi embert. Na, képzelheted hogy kikészült Petra. Mondjuk teljesen mindegy volt, mert amúgy is ki kellett jönnünk a bemutató túlélése után is, mivel olyan hangerővel nyomták, hogy a gyerekem megőrült tőle (ez meg a másik, hogy minek bömböltetnek gyerekfilmet). Na, ezt a mozi témát szép hosszan kifejtettem:):).

r. írta...

hat iricc, orulj, h te csak nem 3d-ben latsz, azt kepzeld el, h en meg szellemkepesen latom a 3dt, hiaba a 3d szemuveg, kb mennyire szedulok 20 percnel

presh írta...

szlivka igen, valószínűleg a hang is nagyban benne volt ebben az ijedtségben...

r. jujj, hát nem mi vagyunk a 3D mozi célközönségei...