2009/10/20

Tavaly olvastam egy cikket a neten, miszerint több japán vállalat a karosi (túlzásba vitt munkából fakadó halál) elkerülése miatt bevezette, hogy éjfélig engedi csak az embereit dolgozni.
Akkor nagyon viccesnek találtam ezt (éjfél, haha, igazán jófejek, haha), mostanra azonban mindinkább az arcomra fagy a mosoly, és azon gondolkodom, hogy ezt igazán bevezethetné A Cég Juráéknál is.
Hogy ott rohadna meg az SAP ahol van, hogy jöjjön rá a csuklással vegyes lábrázás úgy a kitalálójára, mind arra, aki ezt üdvösnek tartotta bevezetni A Cégnél... És most írnék sokkal, de sokkal csúnyábbat is, de ez a blog nem az a blog (egyelőre)...

4 megjegyzés:

kata (ribizlifoto) írta...

JÁJJJ :S
jobbakat! nagy divat ez az eszápé manapság sajna... nálunk is befigyel, de azért szerencsére nem ilyen durván... KOPPKOPPKOPP

tothmagdi írta...

Nézőpont kérdése. Anno ugyanezt kívántam a zuram előző munkahelyén. Most visszasírom a rencert, mert talán jobb, mint a kockás spirálfüzet :S igen-igen, a 21. században :-) Már fel sem hívom h mikor indul, nehogy "füllentésre" kényszerítsem ;-)
Ugye nem gond ha olvasgatok? Nagyon tetszik a naplód! Emlékszel még rám?

presh írta...

Nem gond, dehogy! :-)
Emlékszem, babanet, igaz? Annyiszor gondoltam már rá, de egyszerűen nincs időm arra is. marad az index, ott már régi motoros vagyok.

tothmagdi írta...

Megértelek! Egyébként asszem költözik a topik zárt helyre, de bizonyára kapsz mélt, mert minden egykori tagnak terveznek értesítőt küldeni az új lakhelyről... vagy vmi ilyesmi :-)