2009/10/28

Hoppácska

Köszönet az internetnek, idén először nem csúsztam le az adventi kalendáriumokról. Ma megvettem a teszveszen, lényegesen olcsóbban, mintha bárhol máshol vettem volna.
Megvan a két gyerek karácsonyi ajándéka, no háromé még hátra van. Ivánnak már megérkezett a szülinapi ajándéka (thx e-bay), Zsófié még hátra van, pedig az övé is nagyon közeleg (mármint a szülinap, nem az ajándék).
Jura ajándékával nagy bajban vagyok, mert sehol sem lehet kapni azt, amit én kigondoltam. Legalábbis a neten (röhej), személyesen meg valahogy nincs érkezésem a boltokat bújni.
És persze ki is kell találnom valami remek ajándékot karácsonyra a gyerekeknek, amit anyuéktól fognak kapni (anyagi helyzetre tekintettel most lényegesen olcsóbbat), és be is kéne szerezni. Ötlet azért már van.
Szóval bármennyire is úgy tűnik, hogy a java még hátra van, lényegesen jobban állunk így is, mint eddig bármikor...

6 megjegyzés:

szlivkaszilvi írta...

De mi a gyerekek karácsonyi ajádnéke? Írd már le lécci, hátha lopok ötletet. Jó lenne az Embered ajándékát is leírnád tippnek, de azt úgysem fogod:):). A kalendáriumot nem tudod belinkelni, hogy lássuk milyen? Csak ennyit akarok:):):).

Edina írta...

Irigyellek, én egyelőre még csak a fejvakarásnál tartok, hogy mit is, mit is?!

anteus írta...

persze, hogy nem írja be, hiszen elolvasnám...:-))

szlivkaszilvi írta...

ezért írtam én is, hogy nem fogja beírni:). Nem baj, legfeljebb megírja e-mailben:):).

presh írta...

ééértettem, ímél megy! :-)))
bár azt hiszem túl sokat nem fogsz tudni kezdeni vele.

szlivkaszilvi írta...

azért köszi:). és a gyerekeknek?