2009/08/05

Henyehegyek

Emma és Iván ma reggel megkezdte az első hivatalos mamánál nyaralását. Ha minden igaz, egy hétig csak egy gyerekes leszek. Istenem, micsoda nyugalom és béke szállt a házra...
Kanapén heverészés, tévézgetés, maratoni belelavós szopik, csudaklassz.
A mai nap a teljes lustálkodásé, a házimunkát sem viszem túlzásba, majdnem félig bepakoltam a mosógépet.
Holnap jön a takarítónő, és végre úgy tűnik, egy óránál tovább rend és tisztaság is marad a házban. Deszarnekem, deszarnekem...
A lelkem mélyére nézve állítom: egy hangyabokányit sem hiányoznak. Nagyon jó érzés messziről imádni őket.
Lehet, hogy Jura kiveszi a pénteket, három napig csak mi ketten leszünk, és persze Milos, aki végre fél év óta először megérdemli, hogy a két szülője ájulásig imádja, csakis őt.
Na persze a két lókötőt sem kell sajnálni, nyilvánvalóan egy hét alatt tükörsimára lesz nyalva az alfelük, a mama által.

3 megjegyzés:

Angiszeged írta...

SZINTE sosem vagyok irigy senkire. Mondom szinte, mert most az vagyok, ez elég jól hangzik.....
30óránál tovább még nem voltam a gyerekeim nélkül. Szeretném hinni, hogy megérem, hogy egyszer hiányozzanak:)
Értékeljétek és élvezzétek! :)

Unknown írta...

Nekem is ez jutott eszembe! Nagyon szeretném legalább 1 napig élvezni, hogy nincs velem a Nagy és megérezni milyen ha hiányzik. :)

kata (ribizlifoto) írta...

Annyira jó az ilyen , ugye????
végre még valaki, aki le is meri írni, hogy nem hiányoznak neki a gyerekei! mert ennyi igenis kell néha az embernek és ez egészséges kész!!!
Nekem is őrült jól szokott esni ha összejön egy-egy mamánál alvás, élvezzétek is ki!!! ;) nudge-nudge... :P