2008/08/08

Biztosítókálvária

Történt ugyebár még április elején, hogy parkolás közben meghúzta a kocsimat egy szlovák pasi. Akit miután fülön csíptem, elismerte a dolgot, aláírta a papírt.
Rendelkezett ő kötelező biztosítással - szlovákiában.
Kinyomoztam, hogy a Generali a magyar összekötője a szlovák biztosítónak.
Kárfelmérés, majd értesítenek.

Ez volt 3 hónapja.
Ma felhívtam a Generálit.
Végigcsipogtam a menüt.
Ügyintéző hölgy 1.(továbbiakban Ü.H.): sajnos én ebbe az ügybe nem látok bele, hívjam Ü.H.2.-t.
Felhívtam.
Ü.H.2: Sajnos én nem tudok mit mondani, átadtuk az ügyet a nemzetközi osztálynak, hívjam Ü.H.3-t, vagy Ü.H.4-et.
Hívom.
Ü.H. 3: Mi a kárszám?
Én: ez és ez.
Ü.H.3: Ez nem jó! Mondjon rendszámot.
Én: mondom.
Ü.H.3 (kicsit feddőn): Na akkor mondom a nemzetközi kárszámot, írja fel, itt ezen fut az ügy. Mindjárt utánanézek a dolognak.
Telefon félrerak, háttérből hallom, hogy Ü.H.5-től kérdez, majd együtt felhívnak valakit (gondolom Ü.H.6-ot).

Hosszas várakozás után:
Ü.H.3: No kérem, ez az ügy rendben van, minden el van rendezve.
Én: Ezt örömmel hallom, de akkor hol a pénz?
Ü.H.3.: A beírt bankszámlaszám nem jó, mert ilyen bank nem létezik, mint amit megadott (Takszöv. számla, a bankszámlakivonatomról írtam az adatokat.)
Én: ööööö... akkor megadnék egy OTP-s számlát. Azt ismerik? (Hogy mit gondoltam, ne firtassuk.)
Ü.H.3.: igen, azt ismerjük... (még jó, vazze).
Én: Na és mennyi pénzt állapítottak meg?
Ü.H.3: Azt még nem tudjuk, mert az még nincs kiszámolva. Majd a kollega kiszámolja, és utalják.
Én: Óhogybasznátokmegazédesanyátokattelibe, ez nálatok egy készügy, bazmeg?Sekiszámolva,seátutalva,félórájaketyegatelefonszámlám,egykibaszottemilt,vagytelefontnemtudtatokmegereszteni,bazmeg,bazmeg,bazmeg Köszönöm, várom... Viszhall...

Konklúzió: Én vagyok az idióta, egy nemlétező banknál van számlám, és nem cseszegetem őket hetente...

2 megjegyzés:

Milkabogre írta...

Hát iricc, én meg köztisztviselő lettem iksz hivatalnál, hát majd belehalok az itteni ügyintézési stílusba, nulla kommunikáció, érdektelenség, majd elintéződik hozzáállás...
Kb. ilyesmi lehet a Generalinál is, pedig az versenyszféra.

presh írta...

Végülis akartak ők segíteni nekem, ez áttűnt a szokásos ügyfélszolgálatos mosolyon is, de szegények nem tehetnek róla, hogy egy nehézkes, rosszul megszervezett rendszerben kell dolgozniuk, ahol a jobb kéz nem tudja, mit csinál a bal. Gondolom számukra ez sokkal idegesítőbb...