2008/08/14

Mamma Mia!

Hát megnéztük tegnap. Jura nagyon lelkes volt, üdítő látvány volt a sok húzódozó, mogorva pasi között, akit a barátnője rángatott el. Nagyon furcsa, hogy teltház volt, én ilyet moziban nem nagyon láttam, főleg ha azt vesszük, hogy hetek óta játszák, és szerda este volt.
Na szóval a film.
Az elején sokat feszengtem, nem vagyok ennyire romantikus alkat, és nekem kicsit túljátszottnak tűnt végül azért csak elkezdtem élvezni. Az biztos, hogy Meryl Streep hatalmasat alakított, ehhez kétség sem fér.
A történetben személyesen is érintett vagyok valami módon, hiszen nekem sem biztos az apám kiléte, csak nekem Pierce Brosnan és Colin Firth helyett egy alkesz Béla, és egy nyerőgép-függő Sanyi jutott. A kies Görögország helyett a Nyócker és Francstadt adta a színteret, és mintha flitterből is kevesebb lett volna...
Szóval a film tényleg klassz, de azért nem ez lesz az, amit egyből megveszek, ha megjelenik DVD-n...

2 megjegyzés:

csipiketörp írta...

Én is úúúgy megnézném, de szerintem várhatok a DVD-ig, mert gyerekfelvigyázó nincs, barátnő(i)m pedig a gyerekszülés óta valahogy elkoptak és hiába rágom a fülüket, egyikük se mozizik velem.

Mondjuk Colin Firth és Pierce Brosnan énekhangjától kicsit majrézok. :o)

presh írta...

Hagyd apára a gyereket, és menj el moziba egyedül.
Én régen sokat jártam moziba egyedül, néha még most is...