2008/08/05

Napok óta csak ténfergek, teljesen kikészített a hőség. Soha az életben nem vártam ennyire a lehülést, mint most. Én, a melegimádó!
Szombaton voltunk Melinda esküvőjén. Nem tudom, láttam-e valaha ennyire sugárzóan boldog menyasszonyt. A vőlegénnyel most találkoztam először, és hát nyilván nem is beszélgettünk sokat, de azt kell mondjam, nagyon kedves ember, remekül összeillenek, boldogok lesznek.
Sajnos a pokoli kánikulát nem bírtam elviselni, vacsora után el kellett köszönnünk, igazán udavriatlanság lett volna összehányni a bartánőm esküvőjét, vagy nyílt színen elájulni.
A kocsiban sem nagyon tértem magamhoz, ahogy hazaértünk, zuhantam az ágyba...
Ma reggelre már sokkal jobban vagyok, köszönet a lehülésnek, és a nap is remekül indult, itt volt az új takanyó-jelölt, aki egy nagyon szimpatikus, középkorú hölgy. Csütörtökön jön takarítani.

Végül két kép az esküvőről:


Nincsenek megjegyzések: