2008/08/11


Kreatív blogger díj
Nahát, megkaptam én is, és ami felettébb megtisztelő, egy számomra eddig ismeretlen bloggertől. Ezúton is köszönöm!
Néhanap kapok levelet, vagy kommentet számomra ismeretlen emberektől, akik olvassák, és szeretik a blogomat, a gondolataimat, élvezettel olvassák, hogy mik történnek velünk. Ez számomra meglepő és persze szívmelengető, hiszen se nem celeb, se nem különösebben érdekes emberek nem vagyunk. Amik velünk történnek, azok a legnagyobb jóindulattal is csak banálisnak nevezhetők.
Nagy szerencsémre eddig még semmiféle negatív tapasztalatom nem volt ez ügyben...
Nos tehát, a kreatív blogger piramis játék szabályai:

- a logót kiteszed a blogba
- belinkeled azt a személyt, akitől kaptad
- megnevezel 5, számodra kreatív blogot
- belinkeled a blogokat
- üzenetet hagysz a kiválasztott személyeknek
A kiválasztott személyek listájával bajban vagyok, mert elég sokan már megkapták a díjat...
Következzenek hát névsorban (mert máshogy nem is akarok rangsorolni)
Lappantyúnak ajánlom, mert szeretem, hogy úgy éli az életét, ahogy... Igaz, hogy jelszavas, de néhány sor megírása után küldd jelszavat. Ő szereti tudni, hogy kik olvassák :-)
pohly-ékak, mert erőteljes sorsközösséget érzek velük, és szeretem, ahogy kellő humorral veszik az akadályokat.
És sajnos többet nem tudok írni, mert akiket még írnék, már mind megkapták, vagy tudom, hogy az ilyesmi nem érdekli őket (pl. fisher99).

2 megjegyzés:

lappantyu írta...

nagyon édes vagy, de ahogy épp írtam, én nagyon rossz vagyok az ilyen labdázásban... :)
mindenesetre nagyon köszönöm!! de nem dobom tovább, jó? az a helyzet, hogy én gyakorlatilag csak olyan blogokat olvasok, akiknek ismerem a szerzőit és nyilván, hogy imádom őket, de nem biztos, hogy azért, mert annyira kreatívak, vagy legalábbis nem értelmezhető ez feltétlen náluk, konkrétan a blogjukat tekintve.

viszont igencsak jólestek a szavaid. :)

presh írta...

értelek én, pont ezt a hozzáállást kedvelem benned :D