2007/03/08

Teljes lendületben van a kutya projekt!
Először csak szóba került, fontolgattuk, ízlelgettük, aztán rákattantam, és zak-zaka-zakatolnak a történések.
Megvan a fajta (bichone havanese), és ki vannak választva a legjobb tenyésztők. Azaz az általam legszimpatikusabbak. Vasárnap megyünk, és megnézünk egyet Leányváron.
Eredetileg Karácsonyra akartuk a gyerekeknek, de inkább a Nyúl fogja hozni, tekintettel egy csomó praktikus és érzelmi okra.
Mindenesetre elszórtam pár miatyánkot a mosógép előtt, hogy legyen szíves nem a következő hónapban beadni a kulcsot, mert az utódja árát inkább kutyába fektetjük. Remélem imáim meghallgatásra találnak...

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

a bichone havanese szerintem nem kisgyerekeseknek való.

presh írta...

Eddig te vagy az egyetlen aki ezt mondja.
Kb 10-12 emberrel beszéltem eddig, és mindannyian egybehangzóan állítják, hogy az egyik legjobb választás kisgyerekek mellé.
Te mire alapozod a véleményedet?

Névtelen írta...

Akkor lehet csak nekünk nem volt szerencsénk vele. A családunkban fellelhető elég agresszív,és támad a gyerekre.

presh írta...

Elképzelhető, hogy valami túltenyésztésből fakadó ideggyengesége van.
De azért az is más ám, ha kölyökkora óta együtt nő fel a gyerekekkel.

Névtelen írta...

minek drága pénzért fajkutyát venni?
tenyésztői szándék vagy sznobizmus motivál?
a 'korcs' is kutya és akár segithetsz is azzal, ha örökbe fogadod

Névtelen írta...

Anonimus, én meg azt gondolom, hadd döntse már el ki-ki maga, hogy mire költi a pénzét. Mióta divat a másik pénztárcájában turkálni?
A Techwood LCD TV is pont ugyanazt a műsort sugározza, mint a JVC és ha megvásárolod, még segíted is a harmadik világ felemelkedését... Igaz, nem tudod, hogy mi lesz belőle 3 év múlva és rosszabbul mutat a nappalidban, dehát ne legyünk már sznobok, igaz...?

Névtelen írta...

Nekünk is ilyen kiskutyánk van. Irtó jófej, ha mondhatok ilyet kutyára. Tanítható, és absz ideális egy kisgyermekes családnak. Ez meg az én véleményem. Addig nincs gond, sztem, amíg mindenki a sajátját elmondja, de kiosztani vkit... hát...:s Mindenki olyan kutyát tart, amilyet akar.

Névtelen írta...

Azért a fajkutyának is meg van a maga szépsége, de a túltenyésztés mindenhol jelen van a kutyáknál. Lehet csak nekünk nem volt szerencsénk vele,de azt nem gondolom,hogy a 4éves gyerek idős lett volna hozzá.

Névtelen írta...

"Mindenhol"?? hm... ez általánosítás, nem kicsit.

presh írta...

A megfelelő és szakszerű tenyésztésnél viszonylag kicsi az esély arra, hogy beteg legyen a kutya. Természetesen nem elkerülhető. Léteznek szűrővizsgálatok is, amiket egy igényes tenyésztő elvégeztet a kutyáin. Ezzel ki lehet szűrni a fajtára jellemző genetikai betegségek nagy részét. Szerencsére a bichon-nál elég kevés ilyen betegség van.

presh írta...

Hogy érted, hogy a 4 éves gyerek idős lett volna hozzá? Ezt sajnos nem értem.

Névtelen írta...

Muter,
Én kérdeztem és nem turkáltam senkinek a semmijében.
Neked mi fáj egyébiránt a billentyűn kivül?
Se Techwoodom nincs (ha létezik ilyen), se JVC-vel nem segitem a 4. világot...
Igen, - ha ez a választásunk - nem kell sznobnak lennünk és FELTÉTLEN fajkutyát választanunk. That's all, Folks.
És higgadj le a colorstarod mellé, lihegj egy nagyonnagyonnagyot...

Névtelen írta...

Tegnap irtam egy választ muternak, aki A magamódján) kommentálta a fajkutya/nem fajkutya kérdésemet.
Hol van? (nem a muter?)Amit én irtam.
Valami sértőt irtam talán?

presh írta...

Lehet, hogy nem tűnt fel, de ez se nem fórum, se nem cset. Nyilván Muternak is van jobb dolga, sem hogy az én blogom kommentjét olvasgassa...