2008/03/27

Kis Magyar ER - ötödik nap

Reggel fitten pattantam ki az ágyból, kifaggattam a nővérkét, hogy szerinte milyen orvoshoz menjek. Ő neurológust javasolt.
Hatkor már a büfé előtt vártam, hogy az kinyisson, vettem kávét.
Összepakoltam, megnyugtattam Etát, hogy nem fogok elpatkolni valami titokzatos kórban. Ő nagyon szerette volna, ha maradok még kicsit.

Előkerült Dr. T. is, adott receptet, és azt mondta, hogy 1-2 héten belül jelentősen javulnom kell. Ha nem, jöjjek vissza, és csinálnak arckoponya CT-t is.
Nemsokkal azután, hogy Jura beért értem, meg is lett a záróm.
Fizetni nem kellett semmit. Vaj volt a fejükön, ez elég világos...

Hát így esett az én kis kalandom a magyar egészségügy bugyrában.
És sajnos ez a kórház a legjobbak közé tartozik...

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azért ezt olvasni szórakoztatóbb volt, mint átélni, jó kis horror:(
Én is átéltem egy hasonlót, jobb híján azzal engedtek haza, hogy fogyjak le (abba mindig bele lehet kapaszkodni nálam).

Névtelen írta...

Oh, my God! A hajam mindjárt befonom!Mindig gondoltam, hogy a House-ban túllihegik a diagnosztizálást meg az életmentést, de hogy a magyar valóság ennyire gáz...

Névtelen írta...

hogy lehetne már ez a legjobbak között? te nem vagy egyébként balhés? mert én csak elolvastam és már felment az adrenalinszintem a dühtől, úgy osztottam volna ki őket, hogy nem teszik zsebre. nemtom hova mennék ilyenkor, hálistennek sosem vagyok beteg. ja, és ugye nem vagy terhes?

Névtelen írta...

Mindenekelőtt jobbulást! Ünnepnapokon a fű se nő, a kórházban sem. Elmész más dokkerhez is?

mamua írta...

együttérzésem az átéltek miatt. jobbulást mielőbb!

Névtelen írta...

basszusbasszusbasszus :(((((((((

Névtelen írta...

Ez ultragáz, sajnálom, gyerekek hogy bírták a hiányodat?

odibaby írta...

Ultragáz. Nesze neked magyar valóság. :-(
Ugye azért kivizsgáltatod magad valami normális orvossal?

Névtelen írta...

elég horror lehetett. azért szerintem is kellene valami normális orvost találni!

Névtelen írta...

Iricc, azért írjál, hogy megvagy:)

csipiketörp írta...

Namég, tegnap írtam ide hozzászólást, erre sehol semmi. :oO
Azt akartam volna, hogy ha van doki, akiben megbízhatsz, akkor talán érdemes lenne megejteni egy kivizsgálást.
Remélem már teljesen jól vagy.

sneci írta...

szia, már mindennap jövök... hátha lesz két sor, hogy minden oké. egy ilyen kis magyar ER kihozza belőlem az aggódósat. Jól vagy?

presh írta...

moni, mikor az ember félhullaként kiterítve fekszik, nem balhézik. Egyébként balhézós vagyok, mikor már jobban lettem, balhéztam is. Nem túl sok eredménnyel. Nagyobb balhézáshoz nem volt erőm.
Nem vagyok terhes egyébként, nagy szerencsémre...