2008/03/05

Hát tegnap volt a nagy nap.
Elmentem az új dokihoz.
Meglehetősen szimpatikus, nem az az édibédi, de nem is kezel hülyegyerekként, lehet vele emberi módon beszélgetni.
Leszedte a spirálomat is, de közben jól beparáztatott. Ugyanis nem találta a húzószálat. Megkérdezte, hogy biztos megvan-e a spirálom.
Hát - mondom - remélem...
Mert ha becsúszott a húzószál, akkor mi van? - kérdeztem rá.
Na akkor elkezdte ecsetelni. A gyengébb idegzetűek miatt csak a főbb szavakat írnám le: altatás, kisműtét és egy nagy kampó.
Közben csak matatott ott lent, csak matatott, én meg lelki szemeim előtt már a műtőben voltam, körülöttem bárdok és kampók.
Egyszerre csak felegyenesedett a doki, és közölte: na megvan.
Mi van meg, a húzószál? - kérdeztem reménykedve.
Az is, meg a spirál is...

Hát sutyiban kiszedte, én meg észre sem vettem :-)
Az összbenyomás nagyon kellemes volt, az asszisztensnője pedig elbűvölő. Ég és föld a régi dokim rémes libájához képest.

Szóval kezdődjenek a bemelegítő körök...

7 megjegyzés:

odibaby írta...

Nem is fájt???? Azta! :-)
Én ettől parázok a legjobban, hogy ha egyszer le kell majd szedni....

Névtelen írta...

jó bemelegítést! ;-)

mamua írta...

hehe, eszter :))))
a kórházban volt egy csaj, akinek elveszett a kihúzószál, bizony, altatásban vették ki a spirált, brr:(
én meg most fogom felrakatni. ugye nem fáj, mondjátok!!

Névtelen írta...

a felrakás nekem nem fájt, a levétel kellemetlen volt, de nem vészes.
presh, mi az orvosod kezdőbetűje? csak beazonosítanám, kéne nekem egy doki itt a szomszédban, meg akihez most járok, nem dolgozik kórházban.

Névtelen írta...

ja, kadarm voltam, bocs

csipiketörp írta...

Drukkok a projekthez!
Olvaslak jó ideje, azt hiszem Lappa blogjáról keveredtem ide. :o) Indexen csipiketörpként vagyok megtalálható. Csak hogy beazonosíthatóbb legyek. :o)

presh írta...

Mamua! A felrakás nekem kellemetlen volt, de az sem fájt, úgyhogy ne izgulj :-)

odi, egy cseppet sem fájt! Csak a szokásos matatás, kb mint egy sima citológia.

Móni! Nem titok a dokim neve, Dr. Szabó György-nek hívják. A babaneten utána tudsz olvasni. Nekem egyelőre nagyon szimpi!

Bóbita köszi :-))