2008/03/20


Az előbb zuhogott a hó. Március huszadikán... Vááááá....

Varning! Továbbolvasás csak vasgyomrúaknak, edzett horrorkedvelőknek és szülőknek!

Na és persze a vér. Vér mint mindig. Tegnap betoltam öcsi orrába az orrszívót, majd legott rosszul is lettem, mert a kijövő cucc sokkal inkább véres agyvelőre hajazott, semmint a költői "cicakaka" névre hallgató képződményre.

Egész délután szivárgott az orra, én meg egyik rosszullétből a másikba estem. Már gyerekkoromban sem bírtam az orrvérzést. Öcsémnek pedig elég sokszor része volt benne...
Este szépen lefeküdtek, kapott árnikát, meg bioptronoztam is kicsit, hogy tuti jó legyen...
Reggel pedig Emma ezekkel a szavakkal jött át:
- Anyaaaa! Öcsinek csupa csoki az arca!
Úranyám. Egy nagyon taknyos, nagyon véres kicsi emberült az ágyban, elég jókedvűen. Úgy nézett ki, mint egy bölcsis vámpír, aki duhaj nagy jókedvében kirúgott a hámból, de kellő szakmai tapasztalattal még nem rendelkezik.

Délelőtt megfeddett a doktornő, hogy kicsit óvatosabban szívjam a gyerek orrát.
Hát nem tudom, 5 űzöm az ipart, lassan le is diplomázhatnék orrszívásból...

4 megjegyzés:

Eszter írta...

gondolod hogy megsértettél valamit az orrában?... remélem kicsi vámpir már rendbejött! :)

Névtelen írta...

Ilyenkor könnyen elpattan egy kis hajszálér az orrában, ha nehezebben jön ki a cucc.
Fanninak egyszer volt icipicit véres a trutymó, tehát nem volt olyan horrorisztikus, mint nálatok, de úgy betojtam:( Egy napot tuti hagyj ki.

mamua írta...

nálunk nemrég vérzett linda orra egy teljes napig. vagyis véres trutyi jött ki. aztán elmúlt.
(annyira nevettem a bölcsis vámpíros mondaton, ne haragudj, de a te hibád, olyen viccesen írsz...:)

presh írta...

nem gondolom, hogy én sértettem meg az orrát, tényleg 5 ve szivornyázok orrot, soha ilyen nem történt.
én inkább azon aggódom, hogy nehogy olyan orrvérzős legyen, mint a tesóm volt.

Azóta egyáltalán nem szívtam az orrát, és mégis vérzett töbször is... :-(
kap rá homeós bogyót