2008/01/23

Szösszenetek

Hurrá, kivasalták az utcánkat! Kevésbé hurrá, hogy csak az utca feléig. A másik irányban még simán megrendezhető a Somogybabodi offroad verseny...

Bevásárlólista, bevásárlólista, bevásárlólista!
Százszor és ezerszer megfogadom, hogy felírom, mit kell venni. Aztán mégsem, és persze a legfontosabbat nem veszem meg.
Visszamenni meg lusta vagyok, még a kivasalt utcán is. Hja kérem, az otthon körmét reszelgető háziasszony sirámai...

Olvasónapló
Nyitni kéne egy ilyen blogot, csak a magam örömére. Azért Asimov elképesztő, de komolyan. Kiolvastam az Encyclopedia Galactica első kötetét, majdnem egy szusszra (600 oldal).
Most a második kötet 400. oldalánál tartok, és egyszerűen nem bírom letenni. Hajnali egykor úgy kell rákényszerítenem magam, hogy most már aludni kell, de addigra tövig rágtam izgalmamban a körmeimet...

Na és persze ma reggel elaludtunk mindannyian. Ébren voltam időben, de képtelen voltam felkelni. A gyerekeket nem győztem éberré csókolni. Mondjuk igazság szerint ezt nagyon szeretem. Büntetlenül csókolgathatom és szagolgathatom őket. Aztán persze felébrednek, és vége az élvezkedésnek :-)

Nincsenek megjegyzések: