2008/01/03

Na itten van az Újév. Igen kiválóan indul, biztos vagyok benne, hogy ez az év is legalább olyan jó lesz, mint a tavalyi.
Elgondolkodtam egy besztofkétezerhét poszton, de aztán úgy gondoltam, lusta vagyok utánagondolni.
A múlt év besztof volt caklipakli, néhány mostanra feledésbe merült nyűgével együtt is.
Ez az év amilyen kiválóan indul, olyan remekül folytatódik majd alig több, mint egy hét múlva, hiszen megyünk Londonba.

A Szilveszter punnyadt volt, nem volt kedvünk muszáj-bulizni, ezért itthon teszteltük a tv műsor kínálatot. Egy biztos, úgy ötven csatornából hetvenhét féle nézhetetlen szar áradt, így én olvastam, Jura el-elszunyókált két csatornaváltás között.
Igaz az is, hogy én egy remek könyvet olvastam (Biff evangéliuma), és előző este kitársasoztuk magunkat mzs-nél, éppan csak nem aznap volt Sziveszter és nem koccintottunk éjfélkor, egyébként tökéletes szilveszterezés lett volna.

Ja, és az újévi fogadalom. Én sosem szoktam, de most mégis. Megfogadtam, hogy idén minden minden vackot kidobok, mindent, ami elromlott, eltört, nem tetszik, nem használom, vagy nem fogom használni. Nem túrok fel mindent ezért, de ha a kezembe akad egy ilyen, kíméletlenül megy a kukába.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Családostul mentek Londonba, vagy kettesben? Mennyi időre? De jó nektek:).
Szilvi/szlivka

presh írta...

de még mennyire hogy kettesben, még jó :-D
csak 6 napra megyünk sajnos, viszont bele a januári leárazások közepébe