2008/01/22

Megújult erővel, megacélozott szívvel és idegekkel vágtam bele az esti fektetés körül kialakult káosz rendbetételének.
Az új menetrend a következő:
- nyolckor legkésőbb pizsibe öltözés, rituális tv kikapcsolás (ha még be van kapcsolva a bebe)
- fél kilenckor legkésőbb felmenetel
- kilencig közös olvasgatás a mi ágyunkban
- kilenckor pisilés, saját ágyba vonulás
- közös éneklés, nyálas csókparty
- alvás...

Öööö na ez utóbbi terén még vannak hiányosságok, de azért javult a helyzet két nap alatt is.
A trükk az, hogy öcsiről nem vagyok hajlandó tudomást venni, bárhogy visítozik, ugrál, vihorászik is.
Emma nagyon jófej, mert csendben fekszik, és nem reagál öcsi hülyeségeire (pedig ez nehéz ám), szóval le a kalappal előtte.
Tegnapelőtt másfél órás menet volt, tegnap már csak egy órás.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Iricc, próbáld meg, hogy délután 4 óra után nincs tévé, semennyi se, ki lehet bírni, nagyon felkavarja az idegrendszerüket, segíthet sokat. Meg hogy adsz időt fél 9-től arra nekik, hogy a saját ágyukban lenyugodjanak.

presh írta...

Hát az az igazság, hogy nem minden nap van tv, és ha van is, akkor is csak bebe (a minimaxra kijelentették, hogy butaság, nem hajlandók nézni, bárhogy is könyörgök).
Na mármost ha láttál valaha bebe tv adást, akkor tudod, hogy abban semmi idegrendszert felkavaró nincs.
legalábbis a gyerekek számára. én fél óra után érzem, hogy szép csendben rohadásnak indul az agyam...

próbáltam azt, hogy a saját ágyukban csillapodjanak, de annak csak az lett a vége, hogy behülyítették egymást, és visítva lógtak a csilláron.
A mi ágyunkban való közös olvasgatás sokkal jobban bejön csillapodás céljából.
És nem utolsó sorban imádom is.

Névtelen írta...

Oké, csak épp írod, hogy próbálod lenyugtatni őket alvás előtt, és a tévé nem a tartalmával, hanem a villódzásával pörgeti fel az idegrendszert (sose láttam bebet, az tény) - szóval én elhagynám, de ez csak egy eleme az estének, tény.

odibaby írta...

Érdekes, a saját ágy nálunk sem nyugtató hatású - legalábbis a gyerekeinmél, én kiválóan lenyugszom a saját ágyamban. :-) Mi a gyerekszobában kuporoduk össze és úgy olvasunk esti mesét.