2003/10/10

sinlac
Ma reggel nem a megszokott szörcsögésre ébredtem, hanem egy kicsit mélyebbről jövő, más tónusú szortyogásra. Nem mondhatnám, hogy a gyógyulás hímes mezejére léptünk...
Elspuriztam a gyerekkel a körzeti dokihoz, hogy nehogy hétvégén lepjen meg valami cifra tüdőgyulladással, vagy mittoménmivel. A doki kívül-belül meghallgatta a gyereket, aztán mondta, hogy a taknyon kívül más baja nincs, porszívózzam alaposan, oszt majd elmúlik eccercsak. Na ennyit arról, hogy mennyire véd az anyatej, meg hasonló baromságok.
Dehamár ott voltam, megkérdeztem a védő néninket, hogy mit gondol, mi a fene legyen, hiszen a gyerek újabban ébred éjjel, láthatólag este nem lakik jól. (Annál szarabb érzés nem sok van, mikor látod a gyerek fején, hogy enne még, de már nincs a ciciben lófütty sem, nemhogy tej.)
Ígyhát kaptunk Sinlacot (aminek én már utánaszimatoltam persze a neten), hogy este adjuk ezt a gyereknek szopikiegészítésül. Ez valami tej- és gluténmentes pempő. Na kíváncsi leszek rá.
Az igazat megvallva persze bevezethetnék egy szopit éjjel is, de mi a túrónak? Azért annyira nem vagyk fanatikus, hogy kicsesszek magunkkal (mélységes meggyőződésem, hogy a gyereknek is jobb, ha békésen átalussza az éjszakát). A napi tápanyagszükségletét igenis egye meg nappal. Más lenne, ha a mai napig lenne éjjeli szopi pesze, de nincs, 3 hetes kora óta. Úgyis jön majd fogmanó, oszt jól megtréfál minket.
Az a mellem, amiben múlt vasárnap látogatást tett gyula, az igen gyengén muzsikál azóta. Pedig az volt az adu ász, abban mindig volt egy csomó tejci. Hát így múlik el a világ dicsősége. Nem mondom, hogy nem érzem szarul magam emiatt, de erről leginkább az a rohadt anyatej-lobbi tehet, akik azt sugalmazzák, hogy ha nem szoptatod a gyereked, nem is vagy jó anya. Persze a józan eszemmel tisztában vagyok vele, hogy attól hogy este kap kiegészítő pempőt még bőven anyatejes marad a gyerek, ennek minden előnyével.
Csakhát akkor is vacak. Megviselt ez a hét, mit ne mondjak... Nem jó nézni szegény kis mókuskám takonytól dagadó fejét, meg hallgatni a fulldoklását. Ehhh... Hócipő...

Nincsenek megjegyzések: