2009/11/05

Próbáltam rávenni Jurát hajnalban, hogy legalább egyszer keljen ő, és altassa vissza Milost.
Ennek az lett az eredménye, hogy elbotlott valamiben, és hatalmas csattanással a kiságynak vágódott. Az addig szordínóban nyüszögő gyerekre ráhozta a sikítófrászt ezzel a mutatvánnyal.
Két perc simi helyett fél órát szívtam mire visszaaltattam, de Jura elérte, hogy többet nem kérem meg ilyesmire, inkább én szívok százszor egy éjjel.
Mire végre letettem a picit, az ajtófelé nézve egy gyerekárnyat fedeztem fel. Tisztára mint a Szellemekkel suttogóban. De csak Emma volt, aki nem mert bejönni. Betereltem az ágyba, de szörcsögött, futottam pár kört zsepi ügyben, majd elszunnyadtam tíz percre. Arra ébredtem, hogy Iván áll az ágy mellett, rosszat álmodott.
Na ő befeküdt a másik oldalamra. Rövid húsz perc alatt rábeszéltem, hogy aludjon még kicsit, én is elhelyezhedtem a két gyerek között megmaradt nyolc-tíz centin, elaludtam, maaaaajd negyed óra múlva arra ébredtem, hogy valami csipog a földszinten. Jura elfelejtette kikapcsolni az ébresztőjét a blackberryn.
Akkor úgy éreztem, hogy hajszál választ el attól, hogy baltás gyilkossá váljak, de minimum bosztoni fojtogatóvá...

Nem kis nosztalgiával emlékszem vissza arra a boldog időre, mikor egy influenza szövődmény miatt egy hétig kórházban voltam.

7 megjegyzés:

E.M.A.K. írta...

Bár nem sokat segít rajtad, de én átérzem ... nagyon is!!! Nálunk ugyan ez megy, csak nekünk még csak kettő van ... de detto. Kicsi ezerszer kel éjjel, és ha nem, akkor a nagy talál ki valamit, ami miatt már hetek óta nem aludtam egyhuzamban 1 óránál többet. Zombi állapot ... meddig lehet így élni??? Szerintem szabadalmaztatni kéne, mint kiváló kínzó módszer ... vagy lehetne azt is, hogy meghírdetjük gazdag embereknek, mint extrém sport ... szerintem nagy pénzt kereshetnénk vele ... legalább lenne haszna. :/

presh írta...

Én kb 2 hónapja csinálom. Kezdem megszokni...

E.M.A.K. írta...

Tudom, én is kb annyi ideje nyomom!!! :))) Lehet, hogy a fiam is olvas titeket, és innét vette az ötletet???

presh írta...

oóó! akkor gyorsan tiltsd le netes hozzáférését! :-DD

E.M.A.K. írta...

Ok!!! Csak a baj az, hogy ezek eléggé furmányosak ... az összeesküvés elmélet burjánzik!!! (csak mert folyton az a posztod jár a fejemben, annyira tetszett!!! És lehet, hogy van benne valami)

mamaka írta...

Emlékszem terhesen Alison barátnőm azt mondta, a gyerekszülés után a legrosszabb a lack of sleep. Akkor nem tudtam elképzelni, milyen szörnyű állandóan felébresztődni. Egy évig alig aludtunk. Hobbim lett az alvás, és azóta is utálom az éjszakai ébresztést.
Ennek is vége lesz egyszer :)

tothmagdi írta...

Olyan dézsavűm van az első három bekezdéstől... a többitől csak azért nem, mert nálunk Marcus az elsőszülött... de olvasva a posztot az unalmas éjszakáról, meg az előzményről, lázasan gondolkodom h lesz-e folytatás ;-)