2009/11/25

Minden bizonnyal átok ül rajtam a telefonokkal kapcsolatban.
A régi telefonom a kezdetektől fogva alig volt hívható (be volt kapcsolva, mégsem tudtak felhívni). Másfél év után végre vettünk egy új telefont, azt ellopták egy hét után.
Vissztértem a régi nem hívhatós telefonhoz, az beadta a kulcsot, egy szép napon csendben kimúlt.
Előkapartam a szekrény mélyéről egy özönvíz előtti nokiát, mire két hét múlva tönkrement a kijelzője. Nagyon érdekes élmény vakon telefonálni.
A Pannon szokásos módon szivat, kb. 3 hete kikapcsolta a telefonomat, mondván nem fizettem be egy nyári számlát. Érdekes módon ezt a szeptember cirkusz során nem derült ki. Viszont mivel céges szám, én nem intézkedhetek, az ügyintéző csajnak nyilván az utolsó a sorban, Jurának pedig ez nem egy élő probléma, nem cseszegeti a hölgyet eléggé.
Van egy másik, feltöltős kártyám ilyen esetekre, arról másfél nap alatt eltűnt az ötezer forintos feltöltés, úgy, hogy nem is telefonáltam. Az ügyfélszolgálaton persze csak vonogatják a vállukat, biztos bekapcsolva maradt a wap. Egy nokia 6110-en?! Ember, akkor még fel sem találták a wap-ot, mikor ez a telefon már elavultnak számított...

Szóval itt állok két nem működő kártyával, egy vak kijelzős özönvíz előtti szutyokkal, ki tudja még meddig. Telefonálni tudok, ha nagyon muszáj, Jura blackberry-jéről, de az egy angol szolgáltatónál van, szóval Nagy-Britannián keresztül megy minden hívás...

3 megjegyzés:

milkamazsi írta...

Csak hogy biztassalak, ha kikapcsolták a telódat, akkor akár te vagy a hibás, akár nem, a visszakapcsolás 7500 pénzbe fog kerülni! Utólag lehet persze jóváíratni, de az is idő, főleg akkor, ha nem is te intézkedsz személyesen. Nekem az első JOGTALAN kikapcsolás óta, már másodszor van újra felfüggesztve a kimenő forgalmam, mert mire az egyiket jóváírják, újra lejár a határidő. Jah, és figyelni kell, mert bepróbálkoznak azzal, hogy már 20 nappal a fizetési határidő lejárta után kikapcsolnak, pedig még 30 nappal később is csak kettő sms figyelmeztetés után tehetnék meg! Ezt főleg a kiemelt céges ügyfelekkel teszik meg, mivel gondolják, hogy azt nem figyelik annyira, vagy úgyis befizeti a cég.
Szóval cseszegessétek az ügyintéző csajt, mert sosem lesz vége a kálváriának.

szlivkaszilvi írta...

de legalább van egy feldobott labdád karácsonyi ajándéknak részedre meglepetésként:).

Wandababa írta...

Éljen a vezetékes telefon:)