2008/02/19

Hosszas gondolkodás után úgy döntötten, orvost, és kórházat váltok. Nem mintha nem lennék megelégedve az előző dokimmal, de 3 hetente terhesgondozás 10 rugóért, az picit megfeküdte a gyomromat.
BKV-val az Uzsoki messze van, és nagy pocakkal ha csak nem muszáj, nem akarok majd vezetni túl sokat. Jurát sem ránthatom be minden nyunyó CTG-re sofőrnek.
Hosszas kereségélés után az ÁEK lett a nyerő, lánykori nevén MÁV. Találtam is egy dokit, csak jót olvastam róla, március negyedikén megyek hozzá, és könnyes búcsút veszek a spirálomtól.
A magánrendelője a Nyugati téren van, ami már csak azért is kiváló, mert innen indul a vonatom.
Hurrá!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon jól összejöttek a dolgok. remélem a folytatás is ilyen lesz!!! :) Eszter

Névtelen írta...

középsőt én is ott szültem, szentirmainál, mondjuk bazi régen

samsara írta...

énis szültem a mávban, 7 éve, nem rossz hely, a szülőszoba/vajúdó rész például konkrétan európai volt már akkor is.

d.

samsara írta...

izé, dália voltam, csak a hugom garázdálkodott a gépen és bentragad az id-ja

presh írta...

a d.-ből tudtam ám! :-))