2007/02/16

Számomra igen kedvezően alakult a vizitdíj bevezetése. Ma reggel a kötőhártyagyulladásom tarthatatlanná vált, így ovi után egyenesen a dokihoz mentem. Kiderült, hogy összesen hárman vannak előttem (ezelőtt 10-12 voltak mindig), és úgy negyed óra múlva már bent is voltam.
Kedélyesen elcsevegtünk a dokival, miután utánam nem volt senki. Mondta, hogy 15.-ig a fél falu ott tolongott nála (az a fele legalábbis biztosan, aki hozzá tartozik), most meg senki sincs.
Mondtam neki, hogy nekem bőven megér ez 300 forintot...
A fizetés gördülékeny volt (nyomtatott számlát kaptam), és még a darázscsípés elleni gyógyszeremet is felirattam. Mondta a doki, hogy olcsóbbat kell ajánlania. Mondtam, hogy de én nem akarok olcsóbbat, én ezt akarom. No problémó, már prüntyögött is a nyomtató, írhattam alá a nyilatkozatot, hogy ragaszkodom a jól bevált gyógyszeremhez...
Klipp-klapp már végeztem is...

Nincsenek megjegyzések: