2007/02/22

Én és a Bertie-m

Londonban vettem magamnak egy csodaszép cipőt, A Bertie-t.
Szerelem volt első látásra, mikor megpillantottam a Miss Selfridges-ben, de a 70 fontot picit sokalltam érte.
Aztán csak addig kerülgettem-kerülgettem, míg végül megvettük egy másik boltban, akciósan.
Azóta ott pihen a dobozában, és várja a jelenését.
Tegnap, mivel színházba készültünk éreztem, eljött a mi időnk. Felvettem.
Én és a Bertie-m elindultunk Pestre. Vonattal mentem a Nyugatiig, aholis betértem a Westendbe egy kis csavargásra színház előtt.
Nagy sikert aratott a Bertie-m, szinte minden nő megcsodálta, aki szembejött.
A metrón egy fiatalasszony egészen belefeledkezett, úgy bámulta.
Boldogok voltunk, én és a Bertie-m, sikert arattunk.
Most újra ott pihen a dobozában, és várja a következő alkalmat...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

fotóóóót

Névtelen írta...

Képet erről a csodacipellőről!!!
Képet követel a nép.

presh írta...

hajhaj, igyekszem! :-))

Névtelen írta...

a neten biztos fenn van, keress egy képet! :)