2007/02/10

Harmadik éjszaka

Iván Emma ágyában aludt, mikor felmentünk - szerencsére pizsamában.
Átcipeltem a saját ágyába.
Emma picit olvasgatott, majd mondtam neki, hogy lemegyek kicsit kivenni a kontaktlencsémet, és felvenni a pizsamámat. Minden gond nélkül beleegyezett. Kb. 6-7 percig hagytam egyedül, semmi gond nem volt.
Mondtam neki, hogy ha elaludt, kicsit átmegyek apához beszélgetni, de aztán visszamegyek mellé aludni.
Beleegyezett.
Hamar elaludt, és én átmentem úgy 2 órára a másik szobába. Füleltem, hogy ha bármit hallok, egyből visszamegyek. De semmi sem volt.
Szépen átaludta az éjszakát, egyszer sem ébredt.

Azt hiszem ma éjjel ha elaludt, átmegyek a saját ágyamba, és hajnalban visszaosonok mellé.
Nem akarom túlságosan elbízni magamat, de eddig jobban haladunk, mint vártam...

Nincsenek megjegyzések: