2003/09/04

tigris szinrelep
Kinyúvadt a képtár. Képek lesznek majd eccercsak, ha méltóztatik megjavulnia. Addig is, a képtár monnyon le!

Az egész ott kezdődött, hogy terhes lettem. Aztán kicsivel később, midőn nyilvánvalóvá vált az állapotom, elhatároztam, hogy a babona, az babona, legalább a 12. hétig ki akarom bírni, hogy ne vegyek semmit a gyereknek. Nem egészen 11 hetes voltam, mikor Londonban jártunk. Csodálatos pár nap volt, és én végig megálltam, hogy ne vegyek rugdalózót, cipőcskét, miegymást. Akkor buktam el, mikor a felszállásra várva a repülőtéren betévedtünk egy Disney boltba. Álmamim őszi levegőztető anorákja virított szemtelenül a bolt közepén. Egy isteni finom, puha, meleg tigrisjelmez. (A Micimackóból Füles után Tigris a kedvencem.) Jura a megmondhatója, mennyit koketáltam. Arról nem is szólva, hogy Emma tavaszi gyerek... Így hát megvettük abban a méretben, amit kb. fél éves korára saccoltunk. Egészen pár nappal ezelőttig hevert a szekrényben, jobb sorsára várva. Miután átment a szokásos nulladik mosáson, tegnap megtörtént a premier. Ebben vittük a parkba sétálni Emmát. Tökéletes kistigris. Komoly csapat kísérte őt a sétán. Mi ketten Jurával, anyu és öcsém. Igen jól szórakoztunk, csak én fagytam meg teljesen. Emma viszont nem, mert a tigrisjelmez maga a megtestesült puha melegség.
Kép lesz!

Nincsenek megjegyzések: