2010/01/04

Voltunk ma fogászaton is. Emmának betömték két tejfogát és leszedték a fogkövét. Nagyon-nagyon bátor volt, bár reszketett az félelemtől, hősiesen helyt állt. Mondjuk itt a Veresdentnél tényleg eszméletlenül jófejek, hol van ez már attól a huszonöt évvel ezelőtti iskolafogászattól, ahova én jártam?! Megjegyzem volt ott egy fődoki, mindenki úgy hívta, Szörnyella De Frász. Pont olyan vattacukor haja volt, és jellemre is egészen hasonlatos volt. A sors vicces fintora, hogy később az (ex)anyósom lett...
Na de vissza a nap hőséhez!
Odalett a lekvárraktárnak használt (komolyan!) hatalmas lyuk, helyette csinos fehér kis tömés virít, a büszke nagylány szájában. Van neki 10 felnőtt foga, és ezzel szerintem meg is nyerte a korosztályos fogváltó-versenyt.
Nagyon büszke vagyok rá!

2 megjegyzés:

Wandababa írta...

Hihi, nekem az első fogam a nagymamám tömte be a magánrendelőjében - vagy az én szemszögemből, a nagypapám szobájában:D egyébként ez iszonyú fontos, hogy hogy vélekedik a fogorvosról kiskorában, én azóta nem félek:)

Milkabogre írta...

Hát az biztos, hogy korosztályos bajnok, Fanni még csak 2 új foggal büszkélkedhet.