2010/01/17

Filmkub - Doctor Parnassus és a képzelet birodalma

Az egyik legjobb Terry Gilliam film, amit az utóbbi időkben láttam. Óriási váltás a Tideland-hoz képest, ami megrázóan brutális volt, ez egy kedves mese, az oly' jól ismert Terry Gilliam-es mesevilágban.
Volt aki kiment a film közben, az vagy nem tájékozódott előre hogy mire ül be, vagy túl szelídnek találta, hogy a film háromnegyedénél sem volt még a székbe döngölve mentálisan.
Varázslatos mese, gazdag díszletek között. A vége pedig hatalmas meglepetés, ugyanis happy end.
Tetszett, jó volt, nézzétek meg!

3 megjegyzés:

Milkabogre írta...

Iricc, este 9 körül vagy utána tudnál msn-közelben lenni?

presh írta...

Ne haragudj, de szinte kizárt. Ovi után én már nem kapcsolom be a gépet, 9-kor meg már zombi vagyok, fektetek, és megyek aludni.
Napközben vagyok msn-en, vagy emilben el tudsz érni.

Milkabogre írta...

Azért javasoltam a 9-et, mert régen láttalak esténként.
Napközben viszont nem látlak, az emailcímedet meg nem tudommegírod?