2010/01/27

Reggel én vittem a gyerekeket oviba, mert mama itt volt a délutáni program miatt.
Ha már ott voltam, beszéltem a logopédussal, mert megcsinálta az iskolába menőknek a felmérését.
Hazafelé beugrottam a piacra mézért, de a kedvenc méhészem nem volt kint, elég vacak is volt a piac, ami nem is csoda minusz tíz fokban. De legalább ettem lángost.
Hazarongyoltam, begyújtottam, bedobtam egy mosást, és már indulhattam is vissza az oviba a gyerekekért, mert mentünk a Katica nénihez (piszológus).
Nagyon klassz volt, volt játékos IQ mérés is, Emmának 120, Ivánnak meg a 7,5 éves szinttel nézve is 130. Ööööö... Na majd regisztrálom a menzára.
Háromra rongyoltam velük vissza az oviba, de kiderült, hogy a titkos szülői izémizé csak négykor kezdődik. Bakker. Addigra a gyerekek levetkőztek. Visszaöltöztettem őket, be a kocsiba, irány haza.
Faltam egy tányér kaját, és rongyolás vissza az oviba. Odafelé felcsűrtem a supermassive black hole-t, hogy kicsit kiszellőztessem az agyam, hihetetlenül elfáradtam a nagy koncentrálásban.
Ovis izémizé után nyomás haza.
Kicsi Milosnak nagyon hiányoztam, alvásig cicin lógott.
Fárasztó volt, holnap angol bemutató óra...

2 megjegyzés:

kbee írta...

Hogy mérik a gyerekeket? Tesztelnek ők is? Vagy csak szóban? El nem tudom képzelni...

presh írta...

vannak tesztkártyák, állítólag gyerekekre szabva.
igazából ők egy jópofa játéknak vették az egészet.