2010/01/01

B.U.É.K. meg minden...

Nagyon jó volt a társasparty mzs-éknél, bár éppen a társasok nem kerültek elő. Ettünk, dumáltunk, nagyon kellemes volt. Gyakrabban kéne ilyet csinálni.
Én is megittam két bacardi breezert, igazán jól esett, kora este ittam, éjfél előtt kicsivel még fejtem, muszáj volt, kimaradt az esti szopi, és már közelgett a következő.
Hazafalé én vezettem, mivel Jura borozgatott egész este. Odakint zuhogó eső, Jura pedig elkezdett csuklani. De azt tudni kell, hogy ő egyszerre csuklik és köhög, ettől pedig halál vicces hangokat ad ki. Elkezdtünk röhögni, de annyira, hogy végül meg kellett állni, hogy Jura kivegye a csomagtartóból az innivalót, mert már majdnem megfulladt.
Az az év csak jó lehet, ami ekkora nevetéssel indul...

P.S. kaptam még két Pop-int moestől, ezek mikroszálas belsejűek.
Az előbb adtam Milosra a bambuszos popint, még így sem egy nagy etvasz, hogy teljesen gyakorlatlan vagyok. Ha belejövök, simán ugyanannyi lesz a gyerekre adni, mint az eldobhatót.

Nincsenek megjegyzések: