2010/01/14

Mindenki odáig van a fészbúkért. Tényleg én vagyok az egyetlen, akinek nem jönnek be a különböző idétlen alkalmazások, és nem pillantok rá óránként az üzenőfalra, hogy igyam grafomán ismerőseim minden mondatát életük olyan jelentőségteljes pillanatairól, hogy teszemazt letörött a körmük?!
Tényleg én vagyok a rosszfej? Vagyis: rosszfej vagyok, leszarom...
Vannak emberek, akik érdekelnek istenigazából (elismerem, nem túl sok). Azoknak olvasom a blogját, akinek meg nincs, azzal beszélek személyesen.

8 megjegyzés:

zso írta...

nem, én is rosszul vagyok a fészbuktól, az összes mindenével együtt

Nádasdi Edit írta...

és én is jelen, nálam az veri ki a biztosítékot, mikor magyar emberek egymással angolul kommunikálnak, az kész, én tudom, hogy velem a baj, de ettől mennék falaknak. :)

Akecsk írta...

nem vagyok egyedül, nem vagyok egyedül :)

zso írta...

na, Lappa, nekem is agyhalál az :)) bár, biztos úgy gondolják, hgy az olyan coooooool ......bboooooáááá
engem az iwiwn is idegesít az üzenőfal, h x.y megváltozatatott akármit,háát, még a fészbukon a napi üzenetek, hogy vannak, hogy aludtam..blabla.....ki nem szarja le ??? már bocsánat.

Nádasdi Edit írta...

én egyszerűen csak azt gondolom erről, hogy nem arra vagyok kíváncsi, hogy az ismerőseim mit csinálnak, hanem arra, hogy mit gondolnak arról, amit csinálnak. és a facebookról az utóbbi szinte egyáltalán nem derül ki, az előbbiből pedig messze többet kapok, mint amire szükségem van. :)

muzsi írta...

ne aggódj, én rá sem nézek a facebook-ra hetekig, néha valakim megjelöl ismerősnek, azt visszajelölöm, ha ismerem, és ennyi az aktivitásom. se időm, se kedvem a folyamatos mindenféléket figyelemmel kísérni.

tothmagdi írta...

No, ahogy elnézem elég gyorsan kiderült, h én sem vagyok egyedül evvel a gondolattal ;-)

Milkabogre írta...

Én a Facebookon csak azért regisztráltam, mert spanyol ismerőseimet kerestem (nem találtam). Azóta be se léptem.

Zsó, az iwiwen ki lehet lőni ezeket az értesítéseket, és akkor nem látod többet (Elrejtésre kattints).