2009/07/27

Minden bizonnyal oka van annak, hogy kifogtam ezt a török átkot. Igazából simán csak el kéne fogadnom, hogy nagyon rosszul jártunk a szomszédunkkal. Mérges vagyok magamra, mert felbosszantom magam a fasságain. Ideges leszek, és emiatt a gyerekekkel veszekszem.
Miért is ne sikítozhatnának, meg kiabálhatnának a pancsolóban (főleg hogy nem egész nap csinálják)? Miért kéne csendben játszaniuk a saját kertünkben? Miért is félek én attól, hogy beszól a hülye vén kurva szomszédasszony? Simán csak tennem kéne rá magasról. Úgy se jó neki soha semmi...

1 megjegyzés:

mamaka írta...

Lássuk be, uncsi a pancsolóban csendben játszani. Én is behúzom a terasz ajtót, ha a szomszéd gyerekek kistartolnak a kertbe, pedig az én gyerekeim sem csendesebbek. A hülye vén szomszédasszonyról meg Mzsnak vannak, ugye történetei.