2009/07/14

Három cumitlan gyerek.
Egy nagy korszak zárult le a mai nappal. Tegnap este Iván is letette a cumit, kapott is helyette egy traktort a Cumitündértől.
Azt hittem nem gondolja komolyan, mert tegnapelőtt este ugyan cumi nélkül aludt el, de reggel kicsit szopogatta. Meg is beszéltük, hogy ő még vár egy kicsit. De legnagyobb megdöbbenésemre az oviban cumi nélkül találtam. Egész nap nem cumizott. Háát akkor rakjuk ki este a cumit a Cumitündérnek.
Úgy is lett, és bizony nagy szerencséje van a Cumitündérnek az éjjel-nappali Tescóval, mert így munkából hazafelé jövet beszerezhette a traktort.
Szóval van három cumimentes gyerekünk. Ebből kettő ráadásul tökéletesen ágy- és szobatiszta is.
Sejtettem, hogy előbb-utóbb felnőnek...

3 megjegyzés:

Angiszeged írta...

Hűha:). Gratula!!

Ágytisztaság miatt irigyirigy vagyok, Bogi tegnap visszakérte a pelusát (jogos, minden éjjel bepisilt megint:( ), Virág küzd, de elég gyakoriak a balesetek.

mamaka írta...

Az ágytisztaság miatt én is irígy vagyok, pont ma akarok írni róla,a cumit fél évesen nem kérték többet, így avval nekünk nem volt dolgunk.

Eszter írta...

szívből gratulálok! :)