2009/07/08

Azért ezt a tolatóradart még szoknom kell...
Nagyon tuti négy ponton érzékelős cucc, mindenfele lát, arra is, amerre nem kéne. Először nem tudtam mi csipog tolatásnál, gondoltam csak nem vagyok én teherautó, de aztán rájöttem, hogy a radar az. A kertben (szinte az egyetlen hely, ahol tolatni szoktam) teljességgel használhatatlan, mert hisztérikusan csipog minden kóbor tujára, bokorra, fűszálra, épp csak a kezemre nem csap.
Első pár alkalommal fürgén kipattantam a volán mögül, mondván biztos van ott valami, nem vettem észre, de hát nincs semmi, akkor meg mire csipog?! Talán Iván buherált a garázsban egy láthatatlanná tévő gépet, és most valóban ott hevernek a biciglik, rollerek, kistalicskák az útban, csak én nem látom?!
Ja nem, csak egy nagyra nőtt gaz nyúlik be az útra...
Most már ügyet sem vetek a csipogásra, csak úgy ne járjak, mint a farkast kiáltó pásztorfiú...

2 megjegyzés:

Akecsk írta...

Ha megszokod jó lesz az a tolatóradar. Városi parkoláskor óriási nagy segítség. És kertből kitolatáskor is jó, főként ha nem az összes gyerkőc ül mögötted a kocsiban ... annyi rémtörténetet hall az ember.

szlivkaszilvi írta...

és majd rájössz arra is, hogy különböző tempóban csipog a mögötte lévő dolog dolog távolságától függően. Szóval az első becsippanáskor nem kell arra gondolni, hogy ott van már valami, az csak jelzés. De majd beletanulsz és profi leszel az értelmezésében:).