2009/07/21

Ezt már régen le akarom írni, és mostanra félig el is felejtettem, szóval:
A múltkor a HVG-ben, (vagy a Figyelőben) volt két olyan cikk, ami félig-meddig engem is érint. Az egyik az volt, hogy a volt pasim eladja a cégét (vagy megvesz egy másikat, esetleg mindkettő, ezekkel már akkor is bajban voltam, mikor még együtt éltünk, sosem tudtam követni, hogy éppen melyik céggel merre zsonglőrködik).
A másik hír pedig az volt, hogy lebontják az Illatos úti dzsumbujt. Hát igen, ott pedig egy röpke ideig laktam. Na az frankón egy nagyon durva hely volt, de talán említenem sem kell, hogy nem a cégeladós (vagy vevős) pasimmal laktam ott...

5 megjegyzés:

mamaka írta...

Lizi is alig várja, mert középső csoporttól lehet menni az ovival is a Hidász utcai lovardába. Erősen gondolkodom, hogy kezdjék-e el, vagy maradjon csak az úszás és a kori, a három együtt négy-öt évesen egy kicsit nagyon XXI. századi nyomjukagyereket lenne.

mamaka írta...

Az előző kommentet véletlenül rossz bejegyzéshez tettem. Sebaj. Az Illatos útról meg az jutott eszembe, hogy én meg egyszer láttam a tévében mi van ott. Nem hittem, hogy pár kilométerre tőlünk élnek így emberek. De vajon hová kerülnek az ott lakók? Utcára?

Milkabogre írta...

Te iricc, egyszer meghallgatnám az életed történetét, komolyan.

kbee írta...

Én is, néha akkorákat lesek egy-egy elszórt megjegyzéstől...:)

presh írta...

Hát igen, sokfele fújt engem a szél, én meg nem nagyon tiltakoztam :-)))