2008/09/09

Májszitlanul

Három hete kiesett Emma negyedik (hatodik) foga is. Kis papírzsepiben kaptam meg délután az oviban.
Reggelre a fogtündér nem csak ajándékot hagyott a kis foghíjjas párnája alatt, hanem egy levelet is. Ebben megkérte Emmát, hogy mostantól már csak alváshoz használjon májszit (cumit).
Úgy tűnik, a megfelelő lélektani pillanatban a megfelelő megoldást választottam, mert attól a reggeltől fogva Emma nem cumizik, csak elalváshoz.
Aki ismer minket, tudja mekkora nagy szó ez. Olyan, mintha egy láncdohányos egyik napról a másikra letenné a cigit.
Egy hétre rá a Fogtündér újabb kis ajándékot csempészett a párna alá, egy levél kíséretében, melyben nagyon megdícsérte Emmát a kitartásáért.

Nagyon büszke vagyok az én okos nagy lányomra, és örülök neki, hogy volt türelmem kivárni a megfelelő pillanatot. Úgy tűnik nincsenek lelki problémái a dologból, bár ha izgul, akkor betömi az egész ölkét a szájába, és azt rágja. Az sem zavarja, hogy Iván közben cumis maradt.

4 megjegyzés:

MaM írta...

Gratulálok, ez jó húzás volt. :) Nálunk nincs fogtündér, Andrisnál annak idején mondogattuk, hogy az 5 éves születésnapján le fogja tenni a cumit és kész. Voltak kétségeim, de szó nélkül elhagyta. Anikónál ilyesmire esély sem lett volna, ő idén húsvétkor nézegette a cumit elgondolkodva, majd kijelentette, hogy nem fog többet cumizni. És lőn... Már csak az éjszakai pelust kéne megoldani, mert ő is elhagyná már, de reggel még mindig tele van pisivel.

csipiketörp írta...

Nagyon sok szeretettel gratulálok a megfelelő pillanat kiválasztásához és Emma ügyességéhez! :o)

presh írta...

mam nálunk még Emma is pelusos éjszakára, minden reggelre csurig pisili. A doki nénink szerint 6 éves korig okés a dolog. Engem is csak az aggaszt, hogy a libero legnagyonn pelusa is lassan szűk lesz rá...

MaM írta...

én a huggies verdás pelusát húzom rá, igen, a fiús változatot :D