2008/09/19


Kultúrkörök

Azt hiszem Simply Red Love and a russian winter című albuma óta nem volt olyan lemez, ami az első számtól az utolsóig tetszett volna. Az pedig egy nagyon régi album, ráadásul nem volt nehéz dolga nálam, hiszen abszolut Simply Red rajongó vagyok.
És akkor itt van ez a Mika gyerek Life in Cartoon Motion albuma, ami visszaadta az igényes popzenébe vetett hitemet.
Csupa napsütés, vidámság, játszi jókedv, könnyed humor, szívmelengető kedvesség. Olyan zene, amitől az ember szája széle felragad a fülére, és csak vigyorog, vigyorog.
Ilyen szutyok időben orvossal kéne feliratni receptre...

1 megjegyzés:

r. írta...

en munkahoz szoktam hallgatni, es azert sztem nem simply red, de mikor raleltem eloben, hat azota azert el vagyok bizonytalanodva, h most ez akkor most hogyan is: pl nezd meg ezt http://www.youtube.com/watch?v=zz9ogeiIQIw
meg a sok csomo masik live performot a youtube-on, azonnal rogton koncertre is akarsz menni vmi londoni klubba:)