2008/09/08


15. hét - második trimeszter
Viszlát cuki tanga, helló nagyibugyi!

Türelmesen várom, hogy a második trimeszterre jellenző kirobbanó energia elöntsön. Na persze nem akarok én túl mohónak tűnni, és igazán megelégedhetnék már azzal, hogy csak pár naponta hányok, és nem alszom el délután négykor rajtaütés-szerűen, hiszen ezek amúgy is példátlan korán elmúltak az előző két terhességemhez képest, de akkor is...

Tegnap megvettem a szokásos sátor méretű bugyogókat a madaras tacskóban (ósán), és Jura igazán halkan kérdezte csak meg, hogy nem lesz ez picit nagy? Én válaszul csak a hasamra mutattam, és kimondtam a nyilvánvaló tényt: ez csak nagyobb lesz...

De legalább az időjárás megkegyelmezett szegény fejemnek. Tegnap már olyan rosszul voltam, hogy csak vonszolni tudtam magam. Megannyi lidérc ült a mellkasomon és a fejemen. Aztán éjjel, ahogy elkezdett esni az eső, mint egy varázsütésre megkönnyebbültem. Életemben nem vártam ennyire az őszt...

6 megjegyzés:

mamaka írta...

Ha ez egy csatolt tünet, akkor én minden ősszel terhes leszek, hátha megkedvelem az őszt.

MaM írta...

Nagyon csinos vagy :)

presh írta...

mamaka nem az őszt kedveltem meg jobban, hanem a nyarat utáltam meg :-S

mam köszi :D

csipiketörp írta...

Hát szerintem tök jól mutatsz ebben a bugyingóban. :o)

Érdekes, nekem a kirobbanó energiás időszak totál elmaradt. Volt nagyon rosszullétes, volt hiperfáradt, volt város vécéit felfedezős, de energikus egy szál sem.

presh írta...

áá, ez még nem a nagyibugyi. ez a férjem alsója :-)))
szegénynek vettem egy csomót, megfelelő méretben, aztán kiderült, hogy neki nem kényelmes. szóval most megörököltem én :-)

csipiketörp írta...

ohh, a lényeg, hogy valakinke jól áll :oD