2007/07/09

Rossz anya

Van egy pont, mikor elszakad a cérna. Amikor napok óta megy a nyűgös nyavajgás, az örökös mindenért-hiszi, az egymást szekálása-gyilkolása, és amikor mindezt megfejelve lázasan, torokgyalladással, mellkaségető köhögéssel nem melegszik meg a kanapé a fenekem alatt, mert megy az adide-adide, és amikor a végső erőmet összkaparva megfőzöm az egyik kedvencüket, a tejbegrízt (jó, nem egy pekingi csirke, de akkor is hős vagyok, hogy agyrohasztó fejfájással kutyulgatok a tűzhelyen).
Amikor fél órát kell csalogatni őket, hogy jöjjenek végre ebédelni, az egyik itt visít, a másik ott üvölt, a fejem szétpattan.
És amikor mindezen tortán habként Öcsi (szándékosan) rámborítja a tányérja teljes tartalmát, na ott, akkor megpattan az a szál.

És akkor lila fejjel üvöltök mindenféle olyat, amit nem lenne szabad, szitkozódom-átkozódom, a kezére csapok. Ott akkor egy pillanatra megbánom ezt az egészet, hogy mi a francért nem maradtam a seggemen, minek szültem én gyereket, gyűlölöm őket, az apjukat, mert felcsinált, és gyűlölöm magamat, mert ezt érzem.

És utána nem marad más, csak űr. És nem tudom szeretni őket még jó pár percig, és ők ezt nagyon jól tudják. A félelemtől angyalokká válnak, belém pedig késdöfésként hasít a lelkiismeret-furdalás.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

tudom, nem nyugtat meg, hogy enyémek is ilyenek napok óta. sem az, hogy valamennyien vagyunk ilyen helyzetben. sem az, hogy éppen világg á menő hangulatom van. sem az, hogy emberből vagyunk, néha elszakad a cérba. attól még szar érzés :(

Névtelen írta...

Jaj, Kedvesem, keblemre, annyira megértelek,sőt én még rosszabb vagyok, nálam ezt a helyzetet egy gyerek is képes elérni, és sajna elég gyakran:(.
Szilvi/szlivka

Névtelen írta...

veled vagyunk:)

Névtelen írta...

Hazudik, aki nem élte ezt már át, na jó, talán egy enyhébb formáját. Vagy szent.

Névtelen írta...

nem vagy rossz anya, csak egy normális emberi ember.

presh írta...

Áh, köszi csajok. Sajnos az nem vígasztal, hogy ez mással is előfordul, hát tudom én. Szeretném ha velem nem fordulna elő többet :-)
Bár javuló tendenciát mutatok, idejét sem tudom mikor borultam ki ennyire utoljára.

Névtelen írta...

en megprobalok mindig 10ig elszamolni.van hogy hangosan kiabalva.Heni meg rohogve szamol velem.aztan van hogy voros fejjel kiabalok en is.van hogy lehulyezem,ettol jobban bog.aztan jon a fenyegetes, nem kapsz ezt meg azt,nem johetsz ide meg oda es nem johet hozzank se ez meg az.nagyon nem hatja meg.nem is tudom mit kene veluk/nk ilyenkor csinalni.nekem nem jott be a rahagyas.mi lesz velem ha Eniko is 2 eves lesz???aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa elore felek.