2007/05/17

Mondtam én, hogy ez a hét lassan fog telni!
Igaz már csütörtök van, de a kiskorúak válogatott korán kelnek reggel. Ezen a héten még nem sikerült hatig aludnom. A rekord kelés ma négy óra volt a kutya részéről.
Szerencsére egy perc alatt elintézte a dolgát, és mehettem vissza az ágyikóba, aholis majdnem hatig tudtam is aludni.
Na persze, aki House-t és Dr. Bones-t néz este, annak csak csitu.
Cserében délután meglehetősen jófejek, viszonylag visszafogottan őrjöngenek.
Ami nem annyira jó az az, hogy az Emma elég krupp-gyanús (ami persze nem lenne meglepő, tekintettel az időjárásra, arra, hogy az apja elutazott, és én egyedül vagyok velük egész héten)...

Még szerencse, hogy ma jóga volt, és tudtam lazítani. A pihentető gyakorlatnál nagyon koncentráltam, hogy még véletlenül se aludjak el. Komoly koncentrációt igényelt a dolog...

Nincsenek megjegyzések: