2006/02/01

Tegnap azt álmodtam hogy a szomszédba költözött egy nagyon helyes pasi. Persze ott sündörögtem a kerítésnél, néztem hogy pakol a garázsban. Egyszercsak látom ám hogy egy csomó régi bakelit lemezt pakol ki. Megszólítom erre, hogy ó milyen remek kis lemezek ezek. Erre ő, ezek a mieink, az előző tulaj úgy adta át neki a házat, hogy adja vissza nekünk a lemezeinket.
Ó, csillan fel a szemem, és elszaladtam a kis molnárkocsinkért. Mennyire fog ennek örülni a férjem, alig várom hogy este hazaérjen és ezt meglássa - mondtam a jóképű szomszédnak, majd a lemezeket magam előtt toligálva faképnél hagytam.
Ne, ne is mondjatok semmit, én vagyok az a "hülye", aki még álmában sem csalná meg a férjét... :-)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

aha...csak ott sündörögtél a kerítésnél...persze.....:-)

presh írta...

hat ez az! nagyon remenytelien indult a dolog, aztan hopp, elugettem a hulye lemezekkel... :-)
ezen csodalkoztam a legjobban mikor felebredtem...