2009/06/13


Voltam ma fodrásznál, és ilyen hajat kértem. Egészen ilyen lett, csak persze nekem nyúzott fej van a szép frizkó alatt, nem olyan csinoska, mint Alice Cullen-é (aki persze nem A. C., ez csak a szerepe, de nem tudom a szinésznő nevét).
Majd ha lesz egy szalonképes arcom ehhez a szép hajhoz, akkor teszek be képet.
Hogy mit ad egy jó frizura? Ez egy más életérzés. Frissnek, fiatalnak, szépnek érzem magam tőle (ha sikerül kikerülni a tükröket a házban), ruganyos léptekkel haladok (mit haladok, repülök) az élet országútján.
Milosra mama vigyázott, mégpedig tízpontosan. Szórakoztatta, megetette lefejt tejjel (Milos sosem ivott még mást és máshogyan, csak ciciből friss tejet), aztán trükkösen el is altatta (Milos cicin alszik el egyébként).
Szóval nagy pirospont mamának, és persze Milosnak is!

3 megjegyzés:

Réka írta...

Szia! Véletlen kukkantottam be ide és gondoltam segítek: Alice Cullen "igazi" neve Ashley Greene. És egyébként nekem is nagyon tetszik a haja;)

Wandababa írta...

Mint amikor hullámos hajjal mászkálok, és gyönyörű, vad amazonnak képzelem magam, aztán belenézek a tükörbe, és valami borzalmas a látvány:D

De amúgy biztos jól áll, szép arcod van:) mondjuk egy kép valóban jobban alátámasztaná ;)

kbee írta...

Képet, képet:)))
Nekem az ilyen típusú hajakhoz csak egy kérdésem van: hogy fog ez állni hajmosás után?