2009/06/09


Itt járt az éjjel Mörfi.
Iván belázasodott és bedagadt a szeme.
Reggel bekönyörögtem magunkat vérvétel és egészséges rendelés közöttre, és elcsattogtam a három gyerekkel.
Vittünk pisit is a fiúktól.
Iván úgy tűnik azt a vírust kapta el, ami az oviban tarol, csak neki kötőhártya gyulladást okozott. A doki néni szerint még hányhat is bőven, szóval köszi...
Emma jól van, ő megkapta a szurit, és nagyon bátor volt, egészen kicsit sírt csak.
Igazából ennek a posztnak csak róla kéne szólnia, arról, hogy hiperszuper nagylány volt, és milyen büszke vagyok rá.
Ehhez képest a beígért játékbolt helyett a visító kisöccsével és az ájult beteg nagyöccsével haza kellett jönnie. Ez disznóság.
Holnap elviszem oviba, semmi értelme itthon állasztani, ha nem beteg.

Így talán még az évzáróra elmehet.
Jura nagyon szeretné elvinni őket mégiscsak Macedóniába, én viszont nem vagyok hajlandó elengedni egy lábadozó beteget és egy várhatóan lebetegedő másikat a halál fütykösére külföldre. Arról nem is beszélve, hogy nem túl kedves ballagási ajándék ez a klassz kis agresszív vírus.
A fenti képet Emma rajzolta, a történés a következő rajta: Emma és Iván egy alagútban vannak, de Iván lebetegedett.

Nincsenek megjegyzések: